Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden – MaMie

 

Artikel 1 - Identiteit
De webshop http://www.mamie-shop.be is eigendom en valt onder de verantwoordelijkheid van:
VOF MaMie

Grotenbroekstraat 132

9890 Gavere

België
Tel : +32 473 80 18 50
E-mailadres: info@mamie-shop.be
Ondernemingsnummer: BE 1010484335

 

Artikel 2 - Toepasselijkheid
- De webshop http://www.mamie-shop.be, een VOF, met maatschappelijke zetel te VOF MaMie, Grotenbroekstraat 132, 9890 Gavere, BE 1010484335, biedt haar klanten de mogelijkheid om de producten uit haar webwinkel online aan te kopen.

- Deze algemene verkoopsvoorwaarden zijn van toepassing op alle documenten/overeenkomsten opgemaakt tussen de Klant, die een transactie onder welke vorm dan ook aangaat, met de webshop MaMie.

- Deze algemene voorwaarden worden aan de Klant steeds beschikbaar gesteld via de webshop.

Het plaatsen van een bestelling via deze webshop houdt in dat de Klant deze Voorwaarden geraadpleegd heeft en de toepasselijkheid van deze Voorwaarden uitdrukkelijk aanvaardt, met uitsluiting van alle andere voorwaarden.

- Indien er afgeweken wordt van deze algemene voorwaarden, moet dat schriftelijke en uitdrukkelijk tussen MaMie en de Klant overeengekomen zijn.

 

Artikel 3 - Aanbodinformatie
- Het aanbod zal door MaMie telkens zo volledig en nauwkeurig mogelijk beschreven worden, zodat deze het de Klant helpt om een goede beoordeling te maken.

- Ondanks de zorgvuldigheid bestaat de kans dat de aangeboden informatie onvolledig of fouten kan bevatten, of niet up-to-date is, dan berust dit op een menselijke, onvrijwillige fout en kunnen hieraan geen rechten ontleend worden.

- Indien het aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

- MaMie kan niet aansprakelijk worden gesteld mochten er zich eventuele gebreken zouden voordoen aan de artikelen die aangeboden worden op de webshop. In dit geval zal de Klant zich moeten richten tot de desbetreffende fabrikant. Echter vragen wij toch om eventuele gebreken ook aan MaMie mee te delen, zodoende zij ook de producten extra kunnen controleren.

- MaMie stelt alles in het werk om eventuele klachten te verhinderen, te verhelpen en op te lossen. Zij kunnen dan ook niet aansprakelijk worden gesteld voor letsels of schade voortkomend uit gebruik van de producten.

- De foto’s die vermeld worden bij de producten trachten een waarheidsgetrouwe weergave te bieden. Echter kunnen de kleuren licht afwijken van de realiteit, dit omwille van instellingen en de kwaliteit van uw beeldscherm, alsook de lichtinval bij het nemen van de foto’s.

- Retours/ruilingen op basis van kleurafwijkingen kunnen wij dan ook niet aanvaarden.

Indien u twijfelt over een bepaald product of verdere informatie wenst, kan u altijd vooraf contact opnemen met onze klantendienst.

 

Artikel 4 - Beschikbaarheid
- Een bestelling kan door MaMie verwerkt worden afhankelijk van de beschikbare voorraden. Door onvoorziene omstandigheden kan een artikel toch niet onmiddellijk beschikbaar zijn. MaMie verplicht er toe de klant, binnen 6 dagen na het doorgeven van de bestelling, hiervan per e-mail op de hoogte te brengen en te informeren van de nieuwe leveringsdatum.

- Als een bestelling bestaat uit meerdere producten, waarvan 1 of meerdere niet beschikbaar zijn, zal de leveringsdatum afhankelijk zijn van het artikel met de langste termijn.

- De aangegeven beschikbaarheid van de producten zijn een indicatie en houdt geen enkele contractuele verplichting in.

- Op alle artikelen geld steeds zolang de voorraad strekt, dit kan ten allen tijde worden aangepast of ingetrokken door MaMie. MaMie is niet verantwoordelijk voor een onvoorziene vroegtijdige uitputting van de voorraad.

 

Artikel 5 - De prijzen
- Op de webshop zijn de vermelde verkoopsprijzen aangegeven in euro en inclusief alle belastingen, BTW, taksen en diensten. Verzendkosten zijn niet inbegrepen in de eenheidsprijzen van het aanbod. De eventuele verzendkosten worden aangerekend op het einde van de bestelling.

- De vermelde prijzen bij het aanbod wijzigen niet, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

- De weergegeven foto’s bij het aanbod zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.

- Vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod, zoals bv een verkeerde opgegeven prijs en/of andere evidente onjuistheden binden MaMie op geen enkele manier en kunnen na de totstandkoming van de overeenkomst door MaMie worden gecorrigeerd.

- Bij artikelen in solden of reeds actie-producten kunnen geen kortingscodes verrekend worden.

 

Artikel 6 - De bestelling
- Voor de aankoop van een product, voegt de Klant dit toe aan zijn winkelmandje. Hij krijgt dan in het winkelmandje een overzicht van de te bestellen artikelen.

Vervolgens kan de Klant de bestelling afrekenen, waarbij hij de keuze heeft om zich te registreren of in te loggen (indien de Klant reeds gekend is).

Naast de contact- en facturatiegegevens kan de Klant vervolgens de bezorgings- en betalingswijze aanduiden.

Na het ingeven van de contact- verzend- en betaalgegevens, wordt de Klant naar de pagina Bestelling nakijken geleid. Hier kunnen alle ingevoerde gegevens nagekeken worden.

Na het nakijken kan de Klant verder klikken op de knop ‘Nu betalen’.

- De bestelling is compleet van zodra MaMie de bestelling bevestigt per e-mail en zodra MaMie voor de betalingstransactie met krediet- of debetkaarten de goedkeuring door de uitgever van de kaart ontvangen heeft.

- Bestellingen worden niet aanvaard of verwerkt zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder. Indien de uitgever van de kaart van de Klant weigert om in te stemmen met de betaling, kan MaMie niet verantwoordelijk gesteld worden voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van de bestelling.

- Bestellingen zijn ongeldig bij het ontbreken van een vaste woon- of verblijfplaats. MaMie kan indien zij het nodig acht gemachtigd zijn bijkomende gegevens op te vragen bij de Klant.

- Indien de Klant een extra bestelling wil plaatsen dan wat de webshop aangeeft als beschikbaar, kan de Klant contact opnemen met de klantendienst. De voorraad is hier niet altijd op voorzien, maar we kunnen de Klant dan op de hoogte brengen van de verwachte levertijd.

- Uitzonderlijk kunnen er op de webshop alcoholische dranken aangeboden worden in cadeauboxen. Als Klant verklaar je bij bestelling dat je voldoet aan de wettelijk vastgestelde minimumleeftijd van 18 jaar.

 

Artikel 7 - Betalen
- De Klant kan het verschuldigde bedrag betalen met Creditcard, PayPal, iDeal of Bancontact.

Tevens kan er betaald worden met een cadeaubon (deze zijn na uitgifte 12 maanden geldig).

- Bij het plaatsen van de bestelling kan de Klant aanduiden hoe de betaling zal gebeuren. Via een e-mail zal de Klant een bevestiging van bestelling ontvangen, waarin ook het totaalbedrag, de methode van betalen nogmaals worden meegedeeld aan de Klant.

- De Klant zal zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld worden indien er een probleem optreedt bij de betaling (bijvoorbeeld geweigerde betaling, terugboeking, onvoldoende saldo, … ).

De Klant krijgt 14 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Blijft de betaling na deze termijn uit, is de Klant van rechtswege in verzuim. De Klant zal over het openstaande bedrag de wettelijke rente verschuldigd zijn, onverminderd haar overige verplichtingen. Kosten van invordering, zowel gerechtelijk als buitengerechtelijk, zijn voor rekening van de Klant. Deze incassokosten bedragen maximaal 15% op het openstaande bedrag, met een minimum van €50,-. 

- Voor eventuele extra administratieve handelingen als gevolg van betalingsproblemen kunnen administratiekosten in rekening worden gebracht.

- Indien de Klant een factuur wenst kan deze aangevraagd worden bij de klantendienst.

- De Klant heeft de plicht om eventuele onjuistheden in de facturatie binnen de 3 dagen aan MaMie te melden.

- In geval van fraude zal de webshop aangifte doen bij de politie en verdere juridische stappen ondernemen.

Artikel 8 - Taksen
Al onze gepubliceerde prijzen zijn inclusief taksen.

Artikel 9 - Verzending

De bestellingen worden verzonden door DPD.

Artikel 10 - Levering
- MaMie streeft ernaar om alle bestellingen, in de mate van het mogelijke, zo snel mogelijk te leveren. Wanneer het artikel op voorraad is wordt het aangeboden op het afleveringsadres binnen 3 à 6 werkdagen. Indien er artikelen zijn met een langere levertermijn, dan staat dit telkens bij het artikel vermeld.

- Indien een artikel door onvoorziene omstandigheden toch niet onmiddellijk beschikbaar blijkt te zijn, informeert MaMie de Klant binnen de 7 dagen over de verwachte leveringstermijn.

De levering zal plaatsvinden binnen de wettelijke termijn van 30 dagen, tenzij de Klant akkoord is gegaan met een langere levertijd.

Als MaMie de Klant niet tijdig op de hoogte brengt, of als de wettelijke termijn van 30 dagen overschreden is, kan de Klant kosteloos afzien van de bestelling. In dat geval betaalt MaMie de Klant uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug.

- De bestelling wordt geleverd op het adres dat de Klant bij de bestelling doorgegeven heeft.

Binnen België bedraagt de leveringskost 7 euro per zending.

Verzendingen naar Nederland komen op 8 euro per zending.

Bestellingen boven 55 euro worden GRATIS verzonden binnen België en Nederland.

- Indien uw pakket niet wordt opgehaald in het gekozen ophaalpunt en terug naar ons gestuurd wordt valt de retourkost van 4 euro ten koste van de klant.

- Tevens kunnen de bestelde artikelen gratis afgehaald worden in ons afhaalpunt te Gavere. Na het ontvangen van de bevestigingsmail, dat het pakket klaarstaat kan u met ons contact opnemen via WhatsApp (+32 472 45 54 65) en plannen we samen een geschikt afhaalmoment. Zo hoeft u nooit te wachten en kunt u uw bestelling op een tijdstip dat voor u past ophalen.

Het pakket dient binnen twee weken (na melding dat het daar beschikbaar is) afgehaald te worden. Wanneer de Klant voor deze formule kiest, bespaart de Klant op de leveringskosten. MaMie rekent de Klant immers niets extra aan, indien het pakket tijdig opgehaald wordt op het afhaalpunt te Gavere. Bij het niet tijdig ophalen zal een retourkost van 4 euro aangerekend worden.

- MaMie kiest enkel en alleen voor verzekerde verzendingen. Het pakket is dus verzekerd van zodra het MaMie verlaat tot het bij de Klant aankomt.

- Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkomen van een artikel moet door de Klant onmiddellijk bij de levering en uiterlijk binnen de 24 uur na de in ontvangst name worden gemeld aan MaMie. Iedere melding dient steeds met foto’s van het artikel, alsook van de eventueel beschadigde verzenddoos, te worden gestaafd.

- Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen.

- Indien er zich voor bestelde artikelen onvoorziene leveringsproblemen zouden stellen, zal MaMie aan de klant mogelijke alternatieven voorstellen en heeft de klant ten allen tijde het recht de bestelling kosteloos te annuleren.

 

Artikel 11 - Herroepingsrecht
- Bij de aankoop heeft de Klant de mogelijkheid af te zien van zijn aankoop, zonder opgave van reden en zonder betaling van een boete binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn ten laste van de Klant.

- Tijdens de bedenkperiode zal de Klant zorgvuldig omgaan met het artikel en de verpakking.

Het uitgangspunt hierbij is dat de Klant het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een fysieke winkel zou mogen doen.

- De Klant dient binnen deze termijn van 14 dagen te melden dat hij de overeenkomst wil herroepen. Deze melding dient te gebeuren op basis van het herroepingsformulier. Dit formulier dient per mail verzonden te worden naar hello@mamie-shop.be.

MaMie zal de Klant per mail een ontvangstbevestiging van de herroeping sturen.

- Indien de Klant niet over herroepingsrecht beschikt, zal MaMie dit duidelijk in het aanbod vermelden.

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  • Die door MaMie tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de klant.
  • Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (printables).
  • Die van digitale aard zijn, dit geldt bijvoorbeeld bij artikelen die voor de Klant via een link toegankelijk werden.

- Van zodra de Klant melding deed van herroeping, begint er een nieuwe termijn van 14 dagen te lopen waarbinnen de Klant de goederen naar MaMie moet terugsturen (t.a.v. MaMie, Grotenbroekstraat 132, 9890 Gavere).

De Klant kan het retourpakket retourneren via de post, en dient te bewijzen dat de geleverde artikelen tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

- Indien de Klant binnen bovengenoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt dat hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht resp. het artikel niet aan MaMie heeft teruggezonden, is de koop een feit.

- De retourzending dient te gebeuren in de originele verpakking, ongebruikt, onbeschadigd, volledig, en voorzien van alle originele labels en handleidingen. Tevens dient bij het retourpakket de factuur of aankoopbewijs toegevoegd te worden.

- Meteen nadat MaMie de bestelling teruggekregen heeft, zal de retourzending gecontroleerd worden.

- Indien de klant een product beschadigd, gebruikt of één van bovenstaande elementen ontbreekt, kan MaMie een schadevergoeding van de Klant eisen. Deze schadevergoeding stemt overeen met de aankoopprijs. Bij een niet-aanvaarde retour conform het voorgaande zal MaMie niet gehouden zijn tot betaling van enig bedrag en blijft het product eigendom van de Klant. Deze kan op uitdrukkelijk verzoek van de Klant en diens kosten terug bezorgd worden aan hem. Het risico van de terugzending van het product alsook de kost voor het opnieuw verzenden worden uitsluitend gedragen door de Klant.

- Bij aanvaarding van de retour worden de gelden van de aankoop binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst en controle terugbetaald aan de Klant. De terugbetaling is inclusief de leveringskosten, op voorwaarde dat de Klant niet uitdrukkelijk zelf gekozen heeft om af te wijken van de standaardlevering. Terugbetaling zal geschieden via dezelfde betaalmethode die door de Klant is gebruikt tenzij de Klant instemt met een ander betaalmiddel, zoals een cadeaubon.

 

Artikel 12 – Omruilen
- MaMie biedt de mogelijkheid om producten te ruilen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, op voorwaarde dat het artikel ongebruikt, onbeschadigd, volledig, en voorzien van alle originele labels, handleidingen en verpakkingen. Tevens dient bij het retourpakket de factuur of aankoopbewijs toegevoegd te worden. De kosten en het risico voor het terugzenden van het artikel ligt uitsluitend bij de Klant.

- De Klant dient binnen de termijn van 14 dagen te melden dat hij het artikel wil omruilen. Deze melding dient te gebeuren per e-mail naar hello@mamie-shop.be.

- Omruilen van een artikel is niet mogelijk voor volgende producten:

  • Solden artikelen
  • Actie producten
  • Die door MaMie tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de klant.
  • Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
  • Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (printables).
  • Die van digitale aard zijn, dit geldt bijvoorbeeld bij artikelen die voor de Klant via een link toegankelijk werden.

- Van zodra de Klant melding deed van de omruiling, begint er een nieuwe termijn van 14 dagen te lopen waarbinnen de Klant de goederen naar MaMie moet terugsturen.

De Klant kan het retourpakket retourneren via de post, en dient te bewijzen dat de geleverde artikelen tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

- Indien de Klant binnen bovengenoemde termijnen het artikel niet aan MaMie heeft teruggezonden, is de koop een feit.

- Meteen nadat MaMie het artikel teruggekregen heeft, zal deze gecontroleerd worden.

- Indien het artikel sporen bevat van bevuiling, beschadiging, rook, gedragen staat, kan dit niet teruggenomen worden. MaMie behoudt het recht tot weigering van omruiling.

Bij een niet-aanvaarde omruiling conform het voorgaande zal MaMie niet gehouden zijn tot betaling van enig bedrag en blijft het product eigendom van de Klant. Deze kan op uitdrukkelijk verzoek van de Klant en diens kosten terug bezorgd worden aan hem. Het risico van de terugzending van het product alsook de kost voor het opnieuw verzenden worden uitsluitend gedragen door de Klant.

- Bij aanvaarding van de omruiling wordt het nieuwe artikel binnen de 14 kalenderdagen gratis verzonden.

- Indien het te ruilen artikel niet meer op voorraad is, wordt de Klant op de hoogte gebracht en kan hij kiezen voor een ander gelijkaardig product (met dezelfde waarde), of een cadeaubon met het respectievelijk bedrag.

 

Artikel 13 – Wettelijke garantie
- MaMie staat ervoor in dat de artikelen conform zijn aan de bestelling en tevens voldoen aan de normale verwachtingen die de Klant ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. MaMie garandeert de Klant natuurlijk ook dat de goederen voldoen aan alle op het ogenblik van de bestelling bestaande wetten.

- Alle artikelen die MaMie aanbiedt genieten van twee jaar wettelijke garantie. Dit betekent dat tot twee jaar na de levering er bij gebreken of defecten een kosteloze herstelling of vervanging van het artikel mogelijk is.

- De Klant heeft de keuze tussen herstelling of vervanging, voor zover dit mogelijk en redelijk is. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft de Klant het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopovereenkomst te eisen. De eventuele vergoeding hiervoor kan nooit groter zijn dan het gefactureerde/betaalde bedrag.

- De Klant dient de klantendienst van MaMie zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van de vaststelling van het gebrek. In ieder geval dient elk gebrek binnen een termijn van 2 maanden na vaststelling te worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging.

- Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de zes maanden na de levering, dan wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na zes maanden zal u zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.

- Om een beroep te doen op de garantie, moet de Klant het origineel aankoopbewijs kunnen voorleggen. Klanten worden aangeraden om de oorspronkelijke verpakking van de goederen te bewaren. Een artikel valt niet onder garantie bij defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik. Zij is evenmin van toepassing op artikelen met een kortere levensduur, of slijtageartikelen.

- De garantie is niet overdraagbaar.

- Retourneren van een defect artikel is op kosten van de Klant. Valt het defect of het gebrek onder de wettelijke garantie, krijgt de klant een vergoeding die die retourkosten zullen dekken. Wanneer na controle van de technische dienst blijkt dat het artikel niet defect is, of niet onder de wettelijke garantie valt, dan zullen er steeds bestekkosten worden aangerekend.

 

Artikel 14 - Overmacht
- Onder overmacht wordt verstaan elke omstandigheid buiten de wil en controle van MaMie, die de nakoming van verplichtingen uit de overeenkomst tijdelijk of blijvend verhindert.

Hierbij kan gedacht worden aan, maar is niet beperkt tot, vertraagde of te late toelevering door een of meerdere leveranciers van MaMie, transportmoeilijkheden of -belemmeringen van elke aard waardoor het vervoer van en naar MaMie belemmerd wordt.
- In het geval van overmacht zal MaMie de klant zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de overmacht situatie, met vermelding van de aard van de overmacht en de verwachte duur van de vertraging of verhindering.

- Indien een situatie van overmacht langer duurt dan 30 dagen, hebben beide partijen het recht de overeenkomst te ontbinden, zonder dat er een verplichting tot schadevergoeding bestaat. MaMie zal in dat geval zorg dragen voor de terugbetaling van reeds betaalde bedragen voor niet-geleverde goederen of diensten.

 

Artikel 15 - Intellectuele eigendom
- Alle logo’s, teksten, foto’s, namen en in het algemeen alle communicatie van MaMie zijn eigendom van MaMie of worden gebruikt met toestemming van de betreffende toeleveranciers of andere rechthebbenden.

- Het is de gebruiker niet toegestaan om de inhoud van deze website te kopiëren, reproduceren, distribueren, publiceren, weergeven, wijzigen, doorgeven of anderszins te gebruiken voor commerciële of openbare doeleinden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van MaMie.

- Door het indienen van inhoud (zoals reacties, recensies, afbeeldingen, video's, etc.) op onze website, verleent de gebruiker MaMie een recht om dergelijke inhoud te gebruiken, te reproduceren, te wijzigen, aan te passen, te publiceren, te vertalen, er afgeleide werken van te maken, te distribueren en weer te geven in elk medium.

- MaMie behoudt zich het recht voor om actie te ondernemen tegen gebruikers die inbreuk maken op de intellectuele eigendomsrechten van MaMie of derden. Dit kan onder meer leiden tot juridische stappen en het blokkeren van toegang tot de webshop.

 

Artikel 16 - Klachtenregeling en geschillen
- Uiteraard hopen wij steeds dat alle klanten 100% tevreden zijn. Indien de Klant toch suggesties of een klacht zou hebben over de diensten van MaMie, kan de Klant via de klantendienst contact opnemen.

- Na ontvangst van de feedback stuurt MaMie een bevestiging van ontvangst. De Klant ontvangt binnen 14 dagen na de datum van ontvangst een reactie.

- MaMie streeft ernaar om klachten binnen 30 dagen na ontvangst af te handelen. Indien een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, zal MaMie de klant hiervan binnen de 30 dagen in kennis stellen en een indicatie geven wanneer de klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

- Klachten worden door MaMie serieus genomen en naar beste vermogen opgelost. Indien de Klant niet tevreden is met de afhandeling van de klacht, kan de Klant de klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie of bemiddelingsdienst.

- Op alle overeenkomsten die MaMie afsluit met de klanten, ongeacht de woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing. Geschillen die voortvloeien uit overeenkomsten tussen de Klant en MaMie en die niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar MaMie is gevestigd.

 

Artikel 17 - Verwerking van persoonsgegevens
- MaMie verwerkt de persoonsgegevens om de Klant de correcte dienst te verlenen. Meer specifiek gebruiken wij uw gegevens voor het verwerken en afhandelen van bestellingen, u te informeren over de status van bestellingen, het verbeteren van onze producten en diensten, het versturen van nieuwsbrieven en promoties indien de Klant hiervoor toestemming heeft gegeven, het naleven van wettelijke verplichtingen.

Creditcardgegevens worden alleen gebruikt voor de verwerking van betalingen en ter voorkoming van fraude. Deze gegevens worden niet gebruikt voor andere doeleinden door onze financiële partners of door MaMie zelf en worden niet langer bewaard dan nodig om de diensten te verlenen, tenzij u ons vraagt uw creditcardgegevens te bewaren voor toekomstige aankopen.
- MaMie streeft ernaar uw persoonsgegevens actueel te houden. We hebben technologie, beheerprocedures en beleid geïmplementeerd om klantgegevens goed bij te houden. Ter bescherming van uw privacy en om veiligheidsredenen proberen we uw identiteit te controleren aan de hand van een wachtwoord en gebruikers-id voordat u toegang krijgt tot uw gegevens.

- De handigste manier om uw persoonsgegevens te bekijken en te wijzigen is door zelf in te loggen aan de hand van jouw gebruikers-id en wachtwoord.

- De Klant aanvaardt dat alle communicatie als bewijs kan dienen bij een eventueel geschil.

 

Artikel 18 – Aantasting van geldigheid en niet-verzaking

Indien een of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig of vernietigbaar blijken te zijn, blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden volledig van kracht.

De nietige of vernietigde bepaling zal worden vervangen door een geldige bepaling die qua strekking zo veel mogelijk aansluit bij de oorspronkelijke bepaling.

Het nalaten door MaMie om strikte naleving van een bepaling van deze algemene voorwaarden te eisen, betekent niet dat MaMie afstand doet van het recht om op een later tijdstip alsnog volledige naleving te eisen. Het feit dat de webshop enig recht of rechtsmiddel uit deze algemene voorwaarden of de wet niet uitoefent, houdt geen afstand van dat recht of rechtsmiddel in.

Elk recht of rechtsmiddel van MaMie uit hoofde van deze algemene voorwaarden blijft geldig en afdwingbaar, ongeacht enige nalatigheid in de uitoefening daarvan.

 

Artikel 19 – Wijziging voorwaarden

MaMie behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze algemene Voorwaarden, zonder nadere kennisgeving. Klanten worden geadviseerd om regelmatig deze pagina te raadplegen voor de laatste versie van onze algemene Voorwaarden. Elke aankoop na een eventuele wijziging, houdt een aanvaarding in door de Klant.