Bestellen en betalen

De bestelling
- Voor de aankoop van een product, voegt de Klant dit toe aan zijn winkelmandje. Hij krijgt dan in het winkelmandje een overzicht van de te bestellen artikelen.

Vervolgens kan de Klant de bestelling afrekenen, waarbij hij de keuze heeft om zich te registreren of in te loggen (indien de Klant reeds gekend is).

Naast de contact- en facturatiegegevens kan de Klant vervolgens de bezorgings- en betalingswijze aanduiden.

Na het ingeven van de contact- verzend- en betaalgegevens, wordt de Klant naar de pagina Bestelling nakijken geleid. Hier kunnen alle ingevoerde gegevens nagekeken worden.

Na het nakijken kan de Klant verder klikken op de knop ‘Nu betalen’.

- De bestelling is compleet van zodra MaMie de bestelling bevestigt per e-mail en zodra MaMie voor de betalingstransactie met krediet- of debetkaarten de goedkeuring door de uitgever van de kaart ontvangen heeft.

- Bestellingen worden niet aanvaard of verwerkt zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder. Indien de uitgever van de kaart van de Klant weigert om in te stemmen met de betaling, kan MaMie niet verantwoordelijk gesteld worden voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van de bestelling.

- Bestellingen zijn ongeldig bij het ontbreken van een vaste woon- of verblijfplaats. MaMie kan indien zij het nodig acht gemachtigd zijn bijkomende gegevens op te vragen bij de Klant.

- Indien de Klant een extra bestelling wil plaatsen dan wat de webshop aangeeft als beschikbaar, kan de Klant contact opnemen met de klantendienst. De voorraad is hier niet altijd op voorzien, maar we kunnen de Klant dan op de hoogte brengen van de verwachte levertijd.

- Uitzonderlijk kunnen er op de webshop alcoholische dranken aangeboden worden in cadeauboxen. Als Klant verklaar je bij bestelling dat je voldoet aan de wettelijk vastgestelde minimumleeftijd van 18 jaar.

 

Betalen
- De Klant kan het verschuldigde bedrag betalen met Creditcard, PayPal, iDeal of Bancontact.

Tevens kan er betaald worden met een cadeaubon (deze zijn na uitgifte 12 maanden geldig).

- Bij het plaatsen van de bestelling kan de Klant aanduiden hoe de betaling zal gebeuren. Via een e-mail zal de Klant een bevestiging van bestelling ontvangen, waarin ook het totaalbedrag, de methode van betalen nogmaals worden meegedeeld aan de Klant.

- De Klant zal zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld worden indien er een probleem optreedt bij de betaling (bijvoorbeeld geweigerde betaling, terugboeking, onvoldoende saldo, … ).

De Klant krijgt 14 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Blijft de betaling na deze termijn uit, is de Klant van rechtswege in verzuim. De Klant zal over het openstaande bedrag de wettelijke rente verschuldigd zijn, onverminderd haar overige verplichtingen. Kosten van invordering, zowel gerechtelijk als buitengerechtelijk, zijn voor rekening van de Klant. Deze incassokosten bedragen maximaal 15% op het openstaande bedrag, met een minimum van €50,-. 

- Voor eventuele extra administratieve handelingen als gevolg van betalingsproblemen kunnen administratiekosten in rekening worden gebracht.

- Indien de Klant een factuur wenst kan deze aangevraagd worden bij de klantendienst.

- De Klant heeft de plicht om eventuele onjuistheden in de facturatie binnen de 3 dagen aan MaMie te melden.

- In geval van fraude zal de webshop aangifte doen bij de politie en verdere juridische stappen ondernemen.

Taksen
Al onze gepubliceerde prijzen zijn inclusief taksen.